Sommarlov och högsäsong innebär väldigt många besökare här på Gotland och vi är otroligt tacksamma över att så många kommer hem till just oss 💗
Vi gör verkligen vårt yttersta för att ni ska få en härlig dag här bland djuren.
Ibland under lunchtid händer det dock att alla kommer ungefär samtidigt och då kan det tyvärr ta 30-60 min att få maten. Vid 12-13 är det oftast längre väntetid så man kan passa på att äta innan eller efter när det är lugnare 🥰
Just nu så träffar ni mest ny personal i Fiket. För många är det första sommarjobbet och det är mycket att lära sig i början och då tar allt lite längre tid.
Vi har ÖPPET ALLA DAGAR 10-17 (fiket stänger 16, på söndag stänger Fiket 15).
From 11 juli har vi öppet park/Fik 10-17 alla dagar.
Varmt välkomna till Eskelhem Unghanse 333.
Tack ZOOMARKET för fina bilder 😍

Sommar

Fler inlägg

Skapa traditioner

Det är underbart att få skapa nya traditioner och även få lite nytt liv i gamla. Vi har nu en utlottning av en stor

Läs mer »

En kall dag

Jag sitter i värmen på kontoret och tittar ut. Det ser kallt ut hinner jag tänka medans jag sveper in mig i en varm

Läs mer »

Sommaren 2020

Ja vad ska man säga om våren och sommaren 2020. Våren då Corona kom och tog över världen och chockade oss alla. Corona som

Läs mer »

Sommar

Sommarlov och högsäsong innebär väldigt många besökare här på Gotland och vi är otroligt tacksamma över att så många kommer hem till just oss

Läs mer »